BİR ÖNERİNİZ Mİ VAR?

KABUL ŞARTLARI KONUSUNDA SORUNUZ MU VAR?

Bize hemen ulaşabilirsiniz.

SAĞLIK HİZMETLERİ VE TAMAMLAYICI TIBBİ TEDAVİ DESTEĞİ

Kurumlarımızda yatan hastalarımızın sağlıkları ile ilgili tüm takipleri kurucumuz dr. serhat duruhan ve sağlık personellerimiz tarafından yapılmaktadır. her hastamızın bir sağlık dosyası mevcuttur. bu dosyada varsa sağlık sorunları detaylı olarak belirtilir. hastalıkları veya yeni oluşan şikayetleri için hastanelere götürmek, muayenelerini yaptırmak ve tedavilerini uygulamak görevimizdir. bu hizmetler standart olarak tüm bakım merkezlerinde verilmektedir.

Eskişehir şubemizde bunlara ilaveten tamamlayıcı tıbbi tedavi desteğimiz bulunmaktadır. bunun nedeni eskişehir şubemizde sadece ruhsal hastalar (şizofren, bipolar kişilik vb) ve alzheimer hastalarına hizmet vermemizdir. son yıllarda yapılan bilimsel araştırmalar barsak sisteminin insan sağlığında önemli rol oynadığını tespit etmiştir. barsak sistemi vücumuzda beyinden sonra gelen ikinci büyük organımız olarak kabul edilmektedir. barsaklar özellikle ruhsal sağlığımız için önemlidir.

Sezeryan doğum, anne sütü almama, yanlış beslenme, kontrolsüz antibiyotik kullanımı gibi sebeplerle barsaklarımızda bulunan faydalı bakteriler yeterli seviyenin altına düşebilirler. bu durumda özellikle candida adı verilen mantar türü barsaklarda kontrolsüz olarak artar. barsaklarda gıdaların emilimini sağlayan villus adı verilen organellerde harabiyet ve barsaklarda yaralar meydana gelir ve buralardan gıdalar tam sindirilmeden kana karışır. örnek verecek olursak sütte bulunan kazein veya tahıl ürünlerindeki gluten tam olarak sindirilmediğinde kazeinomorfin veya glutenomorfin formunda kana karışır. adından da anlaşılacağı gibi morfin etkisi yapan bu formdaki gıdalar beyne ulaştığında beyin ve sinir sistemimizi etkileyerek zarar verirler. bunun sonucunda ruhsal hastalıklar oluşmaktadır. barsaklarda sorunu olan insanlarda bir çok hastalık daha meydana gelmektedir. çölyak hastalığı, gıda allerjileri, otoimmün hastalıklar ( behçet hastalığı, fibromyalji gibi) hastalıklar barsak sisteminden kaynaklanmaktadır. alzhimer ve demansın da bozuk barsak florasından etkilendiği tespit edilmiştir.

Bu nedenlerden dolayı merkezimize yatan şizofren veya başka ruhsal hastalık ve alzheimer tanısı almış olan hastalarımıza bakım hizmetlerinin yanı sıra barsak sistemlerinin düzeltilmesi için tamamlayıcı tıbbi tedavi desteği ve gaps diyeti adı verilen özel tedavi edici bir diyet uygulamaktayız.

özellikle barsak sisteminde bulunan zararlı bakteri ve mantarları yok etmek için barsak sisteminin ozonla temizlenme işi yani medikal ozon tedavisini de hastalarımıza düzenli aralıklarla yaptırmaktayız. yine tamamlayıcı tıbbi tedavi olarak sağlık bakanlığınca yapılmasına onay verilen ve sadece sağlık bakanlığından onaylı belgesi olan doktorların yapabildiği hacamat tedavisinden de bahsetmek gerekir.

vücudumuz dışarıdan aldığı toksinleri, ağır metalleri ve vücutta olagelen kimyasal işlemlerin sonucunda oluşan atık maddeleri normalde bağışıklık sistemi ve karaciğer, böbrek gibi organlar vasıtasıyla elimine eder. ancak bazı insanlarda bu sistemler düzgün çalışmayabilir. bunun sonucunda vücutta bu toksinler depolanır. depolama yeri cildin 1 mm. altındaki durağan kanın bulunduğu bölümdür. özellikle sırt bölgesinde depolama için oldukça geniş bir alan bulunmaktadır. vücuttan atılamayan bu toksik maddeler insan sağlığını olumsuz yönde etkileyerek bazı hastalıkların oluşmasına neden olur.

ALlzheimer, demans hastalarımıza ve ruhsal hastalarımıza aralıklarla hacamat uygulaması yaptırılmak suretiyle onların sağlıklarına kavuşması için çaba harcamak sağlık hizmetlerimizin kapsamındadır. yine bu kapsamda alzheimer hastalarımız için tıbbi sülük tedavisinin de önemli olduğunu biliyoruz. bakım merkezimizde yatan alzheimer hastalarımıza yılda iki kez (mart ve eylül aylarında) sülük tedavisi uygulatmaya özen gösteriyoruz. amacımız bize yatan hastaların sadece bakımını yapmak değildir. onların sağlık durumlarını düzeltmek ve hatta aileleri isterse belirli bir tedavi süresinden sonra başarılı olunması halinde ailelerine kazandırmaktır.

Kurucumuz dr. serhat duruhanın sağlık bakanlığından onaylı hacamat tedavisi, tıbbi sülük tedavisi, medikal ozon tedavisi belgeleri bulunmaktadır. bu nedenle bu tedavilerin uygulanmasında titizlik göstermekteyiz.

Geri Dön